آوسبیلدونگ آلمان ۲۰۲۴

آوسبیلدونگ آلمان ۲۰۲۴ (بهترین روش مهاجرت به آلمان)

آوسبیلدونگ یکی از راه‌های پرطرفدار، کم‌هزینه و آسان برای مهاجرت به آلمان است که به دلیل این مزایا، تعداد متقاضیان ایرانی این دوره‌ها به طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. در سال‌های اخیر و با توجه به نوسانات قیمت ارز، مسیر مهاجرت به خارج از کشور سخت‌تر شده است. دوره‌های آوسبیلدونگ در آلمان که مشابه دوره‌های کارآموزی یا فنی و حرفه‌ای در ایران هستند، نه تنها شما را برای ورود به بازار کار آلمان آماده می‌کنند، بلکه معمولاً بین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ یورو در ماه نیز حقوق پرداخت می‌کنند. برای شرکت در این دوره‌ها، تنها به مدرک دیپلم و سطح B2 زبان آلمانی نیاز دارید. با این حال، باید توجه داشته باشید که مسیر مهاجرت از طریق آوسبیلدونگ آلمان به سادگی که برخی تبلیغات نشان می‌دهند، نیست. کارشناسان گروه حقوق بین‌الملل هفت اقلیم معتقدند که به دلیل سادگی شرایط اولیه، سفارت آلمان در صدور ویزا به متقاضیان ایرانی سختگیری بیشتری نشان می‌دهد و این امر منجر به ریجکت شدن تعداد زیادی از درخواست‌های ویزا می‌شود. اما نگران نباشید! هفت اقلیم برای این مشکل راه حلی دارد. شما می‌توانید ابتدا در دوره‌های زبان آلمانی در مجارستان شرکت کنید تا به سطح زبان مورد نیاز برسید و سپس از مجارستان به‌عنوان پل ارتباطی برای مهاجرت به آلمان استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، همین حالا با متخصصان هفت اقلیم تماس بگیرید.این مقاله از گروه حقوق بین الملل هفت اقلیم برای آشنایی کامل شما
دوره‌های آوسبیلدونگ در آلمان نوشته شده است.

آوسبيلدونگ (Ausbildung) چيست؟

آوسبیلدونگ (Ausbildung) یک برنامه آموزش حرفه‌ای در آلمان است.این برنامه برای افرادی طراحی شده که می‌خواهند مهارت‌های خاصی را در یک حرفه مشخص کسب کنند.
برنامه آوسبیلدونگ در آلمان، درواقع یک دوره آموزشی است که به ترکیب آموزش عملی در محیط کار با آموزش نظری می‌پردازد. طول این دوره‌ها، با توجه به رشته و مهارت‌های قبلی کارآموز، معمولاً بین ۲ تا ۳ سال و نیم متغیر است. یکی از مزایای مهم این برنامه این است که بسیاری از کارآموزان پس از اتمام دوره، پیشنهادات شغلی از شرکت‌های آموزشی خود دریافت می‌کنند، زیرا این دوره‌ها به منظور پاسخگویی به نیازهای مشخص بازار کار آلمان طراحی شده‌اند.

انواع دوره های آویسبیلدونگ آلمان

آلمان دارای ۳ شکل اصلی آموزش حرفه‌ای است: آموزش دوگانه،آموزش مبتنی بر مدرسه و آموزش ترکیبی. در حال حاضر، بیش از یک میلیون کارآموز در آلمان در حال تحصیل هستند که اکثر آن‌ها روش آموزش دوگانه را انتخاب کرده‌اند. در ادامه، این سه نوع آموزش در دوره‌های آوسبیلدونگ آلمان به تفصیل توضیح داده شده‌اند:

۱.آموزش دوگانه (Duale Ausbildung)

در این نوع دوره‌های Ausbildung، آموزش عملی در یک شرکت با آموزش تئوری در یک مدرسه حرفه‌ای یا فنی ترکیب می‌شود. کارآموزان باید در یک شرکت استخدام شوند تا دوره‌های عملی خود را بگذرانند. دوره‌های تئوری در آموزشگاه‌ها ارائه می‌شود. مدت این دوره‌ها معمولاً بین ۲ تا ۳.۵ سال است و کارآموزان در طول دوره حقوق دریافت می‌کنند.

۲.آموزش مبتنی بر مدرسه (Schulische Ausbildung)

این دوره‌ها توسط دانشکده‌های فنی‌حرفه‌ای و کالج‌ها ارائه می‌شوند و مدت‌زمان بیشتری به آموزش تئوری اختصاص دارد. این دوره‌ها برای آماده‌سازی کارآموزان برای مشاغلی مانند پرستاری در آلمان، مددکاری اجتماعی، مترجمی، و مهاجرت کادر درمان به آلمان طراحی شده‌اند. در این نوع دوره‌ها، به‌جز در رشته پرستاری، معمولاً حقوقی پرداخت نمی‌شود.

۳.آموزش ترکیبی (Dual Studies Ausbildung)

نوع سومی هم برای مهاجرت به روش آوسبیلدونگ وجود دارد که ترکیب دو نوع قبلی است؛ آوسبیلدونگ دوگانه و آموزش عملی در یک شرکت را با تحصیلات آکادمیک در دانشگاه یا آکادمی حرفه‌ای ادغام می‌کند. این نوع آموزش مدت زمان متفاوتی دارد، اما معمولاً حدود ۳ سال طول می‌کشد. در این برنامه، دانشجویان همزمان با کار در یک شرکت، درس می‌خوانند و پس از پایان دوره، همچنان امکان ادامه تحصیل در سطح بالاتر را دار

شرایط لازم برای دوره‌های آویسبیلدونگ آلمان

شرایط لازم برای شرکت در دوره‌های آوسبیلدونگ در آلمان شامل موارد زیر است:

۱.داشتن حداقل مدرک دیپلم: متقاضیان باید حداقل ۹ سال تحصیلات مدرسه را گذرانده باشند و مدرک دیپلم داشته باشند.
۲.مدرک زبان آلمانی:حداقل سطح B1 زبان آلمانی مورد نیاز است. بنابراین، متقاضیان باید در آزمون DSH یا TestDaf نمره قبولی بگیرند.اما لازم به ذکر است برای اطمینان خاطر به جهت اخذ ویزای آلمان متقاضیان مدرک B2 آلمانی را ارائه نمایند.
۳.شرایط سنی زیر ۳۰ سال: محدودیت سنی برای شرکت در دوره‌های آوسبیلدونگ (به جز رشته پرستاری که تا ۴۰ سال می باشد) زیر ۳۰ سال است.
۴.شرایط برای افراد خارجی: افراد خارجی از همه کشورها واجد شرایط درخواست برای دوره‌های آوسبیلدونگ در آلمان هستند.
۵.گذراندن دوره حرفه‌آموزی: تقریباً تمام مشاغل ماهر در آلمان نیازمند گذراندن یک دوره حرفه‌آموزی و کارآموزی هرچند کوتاه‌مدت هستند.
۶. ارائه گواهی تمکن مالی: در صورتی که دوره آموزشی انتخابی شما بدون دریافت حقوق است، باید در زمان درخواست ویزا، مدارکی که نشان دهنده توان مالی شماست را ارائه دهید.

رشته های آویسبیلدنگ آلمان

بیش از ۴۰۰ حرفه مختلف وجود دارد که می‌توان در آن‌ها دوره‌های کارآموزی یا آموزش حرفه‌ای را طی کرد. آوسبیلدونگ یا “آموزش حرفه‌ای” یک صلاحیت رسمی آموزشی در زمینه حرفه‌های فیزیکی یا یقه آبی مانند فروشنده، آرایشگر، تاجر، نقاش، نجار، پرستار، قصاب، مکاترونیک، مکانیک اتومبیل و غیره است. این دوره‌ها معمولاً مدت زمانی از ۲ تا ۳ و نیم سال را شامل می‌شوند و با اخذ درجه یک کارگر ماهر به پایان می‌رسند. این مدرک، فرصت عالی برای کارکنان خارجی از سراسر جهان فراهم می‌کند تا به دنبال شغل در آلمان بگردند. دوره‌های کامل آوسبیلدونگ آلمان را می‌توانید در فایل زیر ببینید.

هزینه و شهریه دوره های آویسبیلدونگ

دوره آوسبیلدونگ آلمان یک نظام آموزشی رایگان است؛ البته اگر بخواهید آموزش‌های تئوری را در مدارس خصوصی بگذرانید، این امکان برای شما وجود دارد اما باید شهریه بپردازید؛ اما مدارس دولتی هیچ شهریه‌ای از شما دریافت نمی‌کنند

حقوق آویسبیلدونگ در آلمان

حداقل دستمزد در آلمان در هر ساعت، تقریباً ۱۰ یورو است. با کار به مدت ۴۰ ساعت در هفته، شما می‌توانید درآمد حداقل ناخالص معادل ۱۶۰۰ یورو در ماه داشته باشید. حقوق متداول در دوره‌های آوسبیلدونگ معمولاً در حدود ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ یورو در ماه است، اما این مبلغ به عوامل مختلفی مانند منطقه، حرفه، و شرایط خاص دیگر بستگی دارد. بعد از پایان آموزش، به عنوان یک کارگر ماهر استخدام می‌شوید و می‌توانید ماهیانه از ۲۴۰۰ تا ۳۵۰۰ یورو درآمد کسب کنید.

زمان دریافت میانگین حقوقمیانگین حقوق ماهانه
دوره آوسبیلدونگ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ یورو
اشتغال پس از دوره آوسبیلدونگ۲۴۰۰ تا ۳۵۰۰ یورو

پردرآمدترین دوره‌ های آوسبیلدونگ آلمان

دوره‌های آوسبیلدونگ در آلمان بسیار متنوع هستند و می‌توانند به عنوان مهارت‌های مختلفی مانند مهندسی، فناوری اطلاعات، بهداشت و پزشکی، مدیریت، روابط عمومی، صنایع دستی و غیره در نظر گرفته شوند. اما برخی از دوره‌هایی که معمولاً با درآمد بیشتری همراه هستند.در جدول زیر لیست پانزده دوره پردرآمد Ausbildung که بیشترین حقوق و دریافتی ماهانه را در سال ۲۰۲۴ به کارآموزان ارائه می‌دهند در جدول زیر ذکر نمودیم:

نام دورهسال اولسال دومسال سومسال چهارم
آوسبیلدونگ کنترل‌کننده ترافیک هوایی۱,۱۵۰ یورو۱,۱۵۰ الی ۴۰۰۰ یورو۴۰۰۰ الی ۵,۹۰۰ یورو
آوسبیلدونگ مکانیک کشتی۱,۰۴۵ یورو۱,۳۰۵ یورو۱,۸۰۵ یورو
آوسبیلدونگ افسر پلیس۱,۲۷۵ الی ۱,۳۷۰ یورو۱,۲۷۵ الی ۱,۳۷۰ یورو۱,۲۷۵ الی ۱,۳۷۰ یورو
آوسبیلدونگ مدیریت۱,۲۶۰ الی ۱,۳۷۰ یورو۱,۲۶۰ الی ۱,۳۷۰ یورو
آوسبیلدونگ پرستاری۱,۱۹۰الی ۱,۲۳۱ یورو۱,۲۵۰ الی ۱,۲۹۷ یورو۱,۳۵۰ الی ۱,۴۰۳ یورو
آوسبیلدونگ کارمند بانک۱,۱۵۰ الی ۱,۱۶۰ یورو۱,۲۲۰ یورو۱,۲۹۰ الی ۱,۳۰۰ یورو
آوسبیلدونگ کارمند تامین اجتماعی۱,۰۷۰ الی ۱,۲۴۰ یورو۱,۱۲۰ الی ۱,۳۲۵ یورو۱,۱۶۵ الی ۱,۳۸۰ یورو
آوسبیلدونگ کارمندان بیمه و سرمایه‌گذاری مالی۱,۱۲۰ یورو۱,۱۹۵ یورو۱,۲۸۰ یورو
آوسبیلدونگ بنایی (دیوارچینی)۸۸۰ الی ۹۳۵ یورو۱,۰۹۵ الی ۱,۲۳۰ یورو۱,۳۰۵ الی ۱,۴۹۵ یورو
آوسبیلدونگ مشاور املاک۱,۰۷۰ یورو۱,۱۸۰ یورو۱,۲۹۰ یورو
آوسبیلدونگ محقق/تحلیلگر حقوقی۱,۰۷۰ یورو۱,۱۲۰ یورو۱,۱۶۵ یورو
آوسبیلدونگ دستیار آزمایشگاه فیزیک۱,۰۳۰ الی ۱,۰۹۰ یورو۱,۰۷۵ الی ۱,۱۹۰ یورو۱,۱۲۰ الی ۱,۲۶۰ یورو۱,۱۶۵ الی ۱,۳۴۵ یورو
آوسبیلدونگ تکنسین مکاترونیک۹۷۵ الی ۱,۰۵۰ یورو۱,۰۳۰ الی ۱,۱۰۰ یورو۱,۱۰۰ الی ۱,۲۰۰ یورو۱,۱۴۰ الی ۱,۲۷۰ یورو
آوسبیلدونگ IT۹۷۵ الی ۱,۰۵۰ یورو۱,۰۳۰ الی ۱,۱۳۰ یورو۱,۱۰۰ الی ۱,۲۰۰ یورو
آوسبیلدونگ فناوری رسانه۱,۰۲۵ یورو۱,۰۷۵ یورو۱,۱۲۵ یورو

تمکن مالی برای دوره های آوسبیلدونگ آلمان

در صورتی که دوره آموزشی انتخابی شما بدون دریافت حقوق باشد، باید در زمان درخواست ویزا، مدارکی که نشان دهنده تمکن مالی شماست را ارائه دهید. دو حالت ممکن وجود دارد:
ارائه قرارداد کاری برای طول دوره آموزشی که مستلزم داشتن هزینه‌های زندگی قبل از شروع دوره است.
اخذ دوره آموزشی بدون قرارداد کاری که نیازمند داشتن تمکن مالی در حساب بانکی شما به مبلغ ۸۶۳ یورو در ماه و برای ۱۲ ماه می‌باشد.
اگر حقوق دریافتی شما (به صورت ناخالص) در ماه ۹۲۷ یورو یا بیشتر باشد، نیازی به ارائه مدارک تمکن مالی به سفارت آلمان ندارید. اما در صورتی که حقوق ناخالص شما کمتر از این مبلغ باشد، باید مبلغ کسری تا رسیدن به ۹۲۷ یورو در ماه را به عنوان تمکن مالی دوره آموزشی در حساب بانکی خود داشته باشید.

زمان ثبت نام آوسبیلدونگ آلمان

بیشتر برنامه‌های Ausbildung در آلمان معمولاً در ماه سپتامبر، همزمان با پایان تعطیلات تابستانی آغاز می‌شوند. اما برخی از برنامه‌ها ممکن است در ماه فوریه شروع شوند که این فرصت اضافی را برای ثبت نام فراهم می‌کند.
مهلت درخواست آوسبیلدونگ در آلمان بسته به برنامه آموزشی انتخاب شده توسط شما ممکن است متفاوت باشد، زیرا زمان ثبت نام به طور دقیق مشخص نیست. بنابراین، توصیه می‌شود از چند ماه قبل درخواست دهید تا به شما زمان کافی برای بررسی برنامه‌ها و تکمیل مدارک لازم مانند مدارک زبان، ترجمه و آپوستیل سایر مدارک، فراهم شود.

نحوه اقدام برای دوره‌های آوسبیلدونگ

۱.پیش از اقدام به مهاجرت با روش Ausbildung، اطمینان حاصل کنید که شرایط لازم برای این روند را دارید، از جمله داشتن حداقل سطح مهارت زبان آلمانی که معمولاً به سطح B۱ می‌رسد.
۲.سپس می‌توانید در دوره‌های Ausbildung موجود جستجو کرده و برنامه‌ای را انتخاب کنید که با اهداف شغلی شما هماهنگ باشد.
۳.مدارک مورد نیاز برای آوسبیلدونگ مانند گواهی زبان و اسناد شناسایی را جمع‌آوری کنید.
۴.درخواست خود را به شرکت‌ها یا مدارس ارسال کنید، ممکن است این کار به صورت آنلاین یا مستقیم انجام شود.
۵.در صورت انتخاب شدن، برای مصاحبه با کارفرمایان یا نمایندگان مدارس آماده شوید.
۶. در پایان، برای ویزا و اجازه اقامت اقدام کنید.

سایت‌های پیدا کردن دوره های آوسبیلدونگ

وب‌سایت‌ها معمولاً اطلاعات جامعی را در مورد دوره‌های آموزش حرفه‌ای، مشاغل و فرصت‌های شغلی در آلمان ارائه می‌دهند که می‌تواند برای شما به عنوان متقاضی یا جوینده‌ی کار مفید باشد. این لینک‌ها وب‌سایت‌های معتبری هستند که اطلاعات در مورد دوره‌های آموزش حرفه‌ای Ausbildung در آلمان را ارائه می‌دهند:

• Planet Beruf
• Ausbildung.de
• Bau ABC Röstrup – Bauzeichner
• Bau ABC Röstrup – Anlagenmechaniker
• Agentur für Arbeit (Bundesagentur für Arbeit)
• Lehrstellen-Radar
• IHK Lehrstellenbörse
• AWO Ausbildung
• Beroobi
• Stuzubi
• Aubi-plus
• Adzuna
• Stepstone
• Stellenanzeigen.de
• Bildungsserver
• DIHK (Deutscher Industrie- und Handelskammertag)
• Meisterschulen
• Ausbildung-me
• Azubiyo

مدارک لازم جهت شرکت در دوره‌های آوسبیلدونگ

• رزومه
• دو نسخه فرم تکمیل شده درخواست ویزا با امضا
• ۳ عدد عکس در اندازه تصویر گذرنامه
• کاورلتر
• گذرنامه معتبر به همراه کپی آن
• قرارداد آوسبیلدونگ در دو نسخه با مشخصات کارفرما، دستمزد ناخالص در ماه، مدت آموزش حرفه‌ای و شرح آموزش شغلی
• دو فرم شرح شغلی (Stellenbeschreibung) تکمیل شده توسط کارفرما
• مدرک مهارت زبان آلمانی حداقل در سطح B2
• ترجمه مدارک تحصیلی و دوره‌های گذرانده شده در صورت وجود
• تجربه و سابقه کاری در صورت وجود
• بیمه درمانی
• تمکن مالی آلمان به میزان حداقل ۸۶۳ یورو در ماه
• پرداخت هزینه ویزا
باید توجه داشته باشید که در طول دوره‌های Ausbildung، شما قادر به درخواست ویزای همراه آلمان نخواهید بود. به عبارت دیگر، در این دوره‌ها امکان نخواهید داشت که خانواده خود را همراه خود به آلمان ببرید.

پرطرفدارترین دوره های اوسبیلدونگ آلمان ۲۰۲۴

در لیست محبوب‌ترین دوره‌های Ausbildung آلمان برای سال ۲۰۲۴، مشاغل تجاری و حوزه تکنولوژی به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند. این ۱۵ عنوان شغلی شامل حقوقی می‌شوند که معمولاً طی مدت ۲ تا ۴ سال ادامه دارند. در جدول زیر، با پرتقاضاترین مشاغل آوسبیلدونگ آلمان و حقوق سالیانه هر یک از دوره‌ها آشنا می‌شوید:

نام دورهسال اولسال دومسال سومسال چهارم
آوسبیلدونگ پرستاری۱,۱۹۰ الی ۱,۲۳۱ یورو۱,۲۵۰ الی ۱,۲۹۷ یورو۱,۳۵۰ الی ۱,۴۰۳ یورو
آوسبیلدونگ IT۹۷۵ الی ۱,۰۵۰ یورو۱,۰۳۰ الی ۱,۱۳۰ یورو۱,۱۰۰ الی ۱,۲۰۰ یورو
آوسبیلدونگ منشی اداری۶۲۰ الی ۱,۰۵۰ یورو۷۳۲ الی ۱,۱۰۰ یورو۸۳۷ الی ۱,۲۰۰ یورو
آوسبیلدونگ کارمند خرده‌فروشی۸۱۵ الی ۱,۰۱۰ یورو۸۶۵ الی ۱,۰۶۵ یورو۹۹۵ الی ۱,۲۱۰ یورو
آوسبیلدونگ تکنسین مکاترونیک خودرو۷۶۰ الی ۱,۱۰۰ یورو۸۰۵ الی ۱,۱۳۰ یورو۸۵۰ الی ۱,۲۰۰ یورو۸۹۰ الی ۱,۲۶۵ یورو
آوسبیلدونگ کارمند بانک۱,۱۵۰ الی ۱,۱۶۰ یورو۱,۲۲۰ یورو۱,۲۹۰ الی ۱,۳۰۰ یورو
آوسبیلدونگ فروشنده خانم۷۸۵ الی ۹۰۰ یورو۸۳۵ الی ۱,۰۶۵ یورو
آوسبیلدونگ فروشنده خودرو۷۰۰ الی ۹۲۰ یورو۷۴۵ الی ۹۸۰ یورو۸۲۰ الی ۱,۰۸۵ یورو
آوسبیلدونگ هتلداری۷۹۰ الی ۱۰۰۰ یورو۸۷۵ الی ۱,۱۵۰ یورو۹۵۰ الی ۱,۳۰۰ یورو
آوسبیلدونگ کارمند صنایع۷۰۰ الی ۱,۰۵۰ یورو۷۷۰ الی ۱,۱۰۰ یورو۸۶۵ الی ۱,۲۰۰ یورو
آوسبیلدونگ آشپزی۷۹۰ الی ۱۰۰۰۸۷۵ الی ۱,۱۵۰۹۵۰ الی ۱,۳۰۰
آوسبیلدونگ انبارداری۶۶۰ الی ۱,۱۱۰۷۱۰ الی ۱,۱۶۰۷۶۰ الی ۱,۲۲۰
آوسبیلدونگ مشاور املاک۱,۰۷۰ یورو۱,۱۸۰ یورو۱,۲۹۰ یورو
آوسبیلدونگ تکنسین مکاترونیک۹۷۵ الی ۱,۰۵۰۱,۰۳۰ الی ۱,۱۰۰۱,۱۰۰ الی ۱,۲۰۰۱,۱۴۰ الی ۱,۲۶۵
آوسبیلدونگ عمده فروشی و تجارت۷۴۷ الی ۱,۱۴۰ یورو۸۰۴ الی ۱,۱۹۳ یورو۹۲۱ الی ۱,۲۵۰ یورو

برنامه‌های Ausbildung آلمان فرصتی برای افراد بدون تحصیلات دانشگاهی فراهم می‌کنند تا مهارت‌های حرفه‌ای خود را بهبود بخشند و شغل مناسبی را در بازار کار پیدا کنند. این برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند تا به صورت عملی مهارت‌های لازم برای یک حرفه را یاد بگیرید و با دریافت گواهی‌نامه‌های معتبر، وارد بازار کار شوید.
با گذراندن دوره‌های Ausbildung، شما می‌توانید مهارت‌های مورد نیاز برای انجام کارهای مختلف را به دست آورید و به عنوان یک کارمند ماهر در صنایع مختلف فعالیت کنید. این راهکار به شما این امکان را می‌دهد که به صورت مستقل و با اطمینان به بازار کار آلمان وارد شوید و شغلی مناسب و پایدار را داشته باشید، بدون اینکه نیاز به جاب آفر یا ویزا داشته باشید.
اگر شما به عنوان یک مهاجر اقدام به شرکت در دوره‌های آموزش حرفه‌ای در آلمان کنید و اقدامات مربوط به ویزا و اقامت را انجام دهید، این دوره‌ها می‌توانند به شما اجازه اقامت موقت در آلمان را بدهند. این اجازه معمولاً مرتبط با مدت زمان دوره آموزشی شماست و پس از پایان یک دوره ۴ ساله، اگر شما نیز برای کار در آلمان باقی مانده‌اید، می‌توانید اقدامات مربوط به اقامت بلند مدت را انجام دهید.
اما آوسبیلدونگ به تنهایی نمی‌تواند شما را مشمول شهروندی آلمان کند. برای درخواست تابعیت آلمان، نیازمندی‌های مختلفی وجود دارد که اغلب شامل مواردی مانند مدت زمان اقامت مشروع در کشور، داشتن شغل و درآمد ثابت، مسلط بودن به زبان آلمانی و موارد دیگر می‌شود.

شرکت در دوره های آویسبیلدونگ آلمان با هفت اقلیم

اگر شما به دنبال مشاوره‌ای درباره مهاجرت از طریق آوسبیلدونگ به آلمان هستید، گروه حقوق بین‌الملل هفت اقلیم می‌تواند به شما کمک کند. با سابقه‌ای در زمینه أنواع روش های مهاجرت به آلمان از جمله تحصیل در آلمان،کار در آلمان و سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان با داشتن پرونده‌های موفق می‌تواند شما را در تمام مراحل مهاجرت، از آغاز تا پایان، همراهی کند.
برای اطلاع از روند مهاجرت از طریق آوسبیلدونگ، شما می‌توانید با مشاوران متخصص گروه حقوق بین‌الملل هفت اقلیم مشورت کنید. ما می توانیم به شما راهنمایی کاملی ارائه داده و به شما کمک کنیم تا مراحل مختلف را به درستی طی کنید و به دستیابی به اهداف مهاجرتی خود برسید.
با استفاده از مشاوره تخصصی گروه حقوق بین‌الملل هفت اقلیم، شما می‌توانید بهترین تصمیمات را بگیرید و مطمئن شوید که مسیر مهاجرت به آلمان به بهترین شکل ممکن پیش می‌رود. پس همین حالا با ما تماس بگیرید.

همین الان مشاوره بگیر