کالج‌ های زبان در فرانسه ۲۰۲۴

کالج‌ های زبان در فرانسه ۲۰۲۴ گروه حقوق بین الملل هفت اقلیم

قطعا بهترین روش برای تقویت مهارت‌های زبان فرانسوی، یادگیری آن در خود کشور فرانسه است. مهاجرت به فرانسه و دریافت ویزا یا مجوز تحصیل در این کشور به آن اندازه که برخی تصور می‌کنند دشوار نیست. اگر به زبان فرانسوی مسلط باشید، مسیر مهاجرت برایتان ساده‌تر خواهد شد. کالج‌های زبان در فرانسه به شما این امکان را می‌دهند که هم زبان یاد بگیرید و هم در این کشور اقامت کنید. می‌توانید به‌آسانی از یکی از این کالج‌ها پذیرش بگیرید و حتی بدون مدرک زبان نیز در فرانسه تحصیل کنید. با رفتن به فرانسه و یادگیری زبان فرانسوی، می‌توانید برای دانشگاه‌های برتر فرانسه درخواست پذیرش دهید یا شغلی پیدا کنید. به این ترتیب، مهاجرت و اخذ اقامت فرانسه به‌سادگی امکان‌پذیر خواهد شد. شرکت در کالج‌های زبان در فرانسه یکی از بهترین فرصت‌ها برای یادگیری زبان فرانسوی است، زیرا شما در محیطی قرار می‌گیرید که فرهنگ و زبان مردم این کشور را به صورت روزمره تجربه می‌کنید. این نوع یادگیری سریع‌تر و آسان‌تر صورت می‌گیرد. همچنین با فراگیری زبان در فرانسه، شما می‌توانید مستقیماً به دانشگاه‌های فرانسه راه پیدا کنید یا برای کار در فرانسه،جاب آفر دریافت کنید. گروه حقوق بین الملل هفت اقلیم به شما کمک می‌کند تا یک کالج زبان فرانسه برای یادگیری زبان در فرانسه بیابید. اگر قصد تحصیل رایگان در فرانسه را دارید، پیشنهاد می‌کنم برای مشاوره و اخذ پذیرش از کالج های فرانسه تا اخذ ویزا فرانسه با کارشناس‌های مهاجرتی هفت اقلیم در تماس باشید.

مزایای یادگیری زبان فرانسه

یادگیری زبان فرانسوی مزیت و دلایل فراوان دارد که ما در این جا به مهمترین این مزیت ها پرداخته ایم.به یاد اشته باشد بهترین روش یادگیری این زبان با حضور در فرانسه و دوره های زبان فرانسه می باشد.

  • تسلط یه یک زبان بین المللی

زبان فرانسوی یک زبن بین المللی و جزو ۳ زبان پر گویش جهان و زبان مادری بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان است. یادگیری این زبان به شما امکان می‌دهد با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید. زبان فرانسوی یکی از زبان‌های کاری سازمان‌های بین‌المللی مانند سازمان ملل، اتحادیه اروپا، و صلیب سرخ است.

  • افزایش فرصت‌های شغلی

تسلط به زبان فرانسه می‌تواند درهای بیشتری را در بازار کار بین‌المللی باز کند. بسیاری از شرکت‌های چندملیتی به دنبال کارمندانی هستند که به زبان فرانسه مسلط باشند.همچنین داشتن مهارت‌های زبانی می‌تواند به ارتقاء شغلی و افزایش حقوق کمک کند.

  • تحصیلات و بورس‌های تحصیلی

با تسلط به زبان فرانسوی، می‌توانید به دانشگاه‌های برتر فرانسه وارد شوید و از آموزش‌های عالی بهره‌مند شوید.همینطور بسیاری از دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی فرانسه بورس‌های تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهند.

  • تسلط بر زبان‌های دیگر اروپایی

یادگیری زبان فرانسه به شما کمک می‌کند تا زبان‌های دیگر، به ویژه زبان‌های رومی (مانند اسپانیایی، ایتالیایی و پرتغالی) را آسان‌تر یاد بگیرید.به یاد داشته باشید توانایی صحبت به زبان جدید می‌تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و احساس رضایت و افتخار به دستاوردهای شخصی‌تان بدهد.

  • تجربه سفر بهتر

با تسلط به زبان فرانسوی، سفر به فرانسه و کشورهای فرانسه‌زبان مانند کانادا، بلژیک، سوییس و چندین کشور آفریقایی تجربه‌ای غنی‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد بود.دانستن زبان محلی به شما کمک می‌کند تا در تعاملات روزمره با مردم محلی راحت‌تر عمل کنید و تجربه‌ای اصیل‌تر از فرهنگ آن‌ها داشته باشید.

انواع کالج‌های زبان در فرانسه

کالج های زبان فرانسه انواع مختلفی دارند که بر اساس اولویت های خود می توانید هر یک از آن ها را انتخاب کنید.ما در این جا انواع این دوره ها را مورد برسی قرار داده ایم:

۱.کالج‌های دولتی: این کالج‌ها تحت نظارت دولت فرانسه فعالیت می‌کنند و هزینه‌های تحصیل در آن‌ها نسبتاً پایین است.این دوره ها معمولاً نیاز به مدارک تحصیلی معتبر و تمکن مالی دارند. برنامه‌های آموزشی آن‌ها متنوع و جامع است.

۲. کالج‌های خصوصی: این کالج‌ها توسط سازمان‌ها یا نهادهای خصوصی اداره می‌شوند و ممکن است هزینه‌های بالاتری داشته باشند، اما امکانات و خدمات اضافی بیشتری ارائه می‌دهند.انعطاف‌پذیری بیشتری در پذیرش دارند و ممکن است شرایط خاصی مانند مصاحبه را شامل شوند.

۳. کالج‌های وابسته به دانشگاه‌ها: این کالج‌ها معمولاً دوره‌های زبان را به عنوان مقدمه‌ای برای ورود به دانشگاه‌های فرانسه ارائه می‌دهند.متقاضیان برای شرکت رد این کالج ها علاوه بر مدارک تحصیلی و تمکن مالی، معمولاً نیاز به سطح خاصی از زبان فرانسه مانند A2 دارند.

۴. موسسات فرهنگی: این موسسات مانند آلیانس فرانسه (Alliance Française) دوره‌های زبان فرانسوی را با تمرکز بر فرهنگ و هنر فرانسه ارائه می‌دهند.شرایط پذیرش این دوره متنوع بوده و به سطح زبان و اهداف یادگیری دانشجو بستگی دارد.

۵. دوره‌های آنلاین و مجازی: این دوره‌ها توسط دانشگاه‌ها، کالج‌ها و موسسات آموزشی مختلف ارائه می‌شوند و امکان یادگیری زبان فرانسوی از راه دور را فراهم می‌کنند.این دوره معمولاً انعطاف‌پذیرند و بدون نیاز به حضور فیزیکی، با امکان شرکت در کلاس‌ها در هر زمان و مکان را فراهم می کنند.

سطح بندی کالج های زبان در فرانسه

دوره‌های آموزشی زبان فرانسه در کالج‌های مختلف شامل چندین گزینه متنوع برای دانشجویان است که در هر کدام از این دوره‌ها، علاوه بر یادگیری زبان فرانسوی، دانشجویان با فرهنگ و زندگی کشور فرانسه نیز آشنا می‌شوند.این دوره ها شامل:

۱.دوره عمومی: این دوره برای همه افراد بالای ۱۶ سال مناسب است و در آن تمامی مهارت‌های زبانی شامل نوشتار، شنیدار، خوانش و مکالمه تقویت می‌شود. طول این دوره بسته به سطح زبانی شخص می‌تواند بین ۲ تا ۴۸ هفته باشد.

۲.دوره پیشرفته: برای افرادی که قصد دارند در حوزه‌های تخصصی کار کنند که سطح زبانی آنها مهم است. این دوره به دانش زبانی افراد کمک می‌کند تا بتوانند در حوزه‌های تخصصی خود بهتر پیشرفت کنند.

۳.دوره زبان برای نوجوانان زیر ۱۸سال: برای افراد زیر ۱۸ سال که می‌خواهند زبان فرانسوی را یاد بگیرند. این دوره معمولاً در فصل تابستان برگزار می‌شود و مدت زمان آن بین ۴ تا ۸ هفته است.

۴.دوره تکمیلی: برای اساتید و افرادی که قصد دارند برای آزمون‌های مختلفی همچون TCF، DELF، DALF آماده شوند. این دوره برای افراد مبتدی مناسب نیست و سطح بالایی از دانش زبانی را می‌طلبد.

شرایط لازم برای کالج های زبان در فرانسه

دوره‌های زبان در فرانسه از طرف دانشجویان طرفداران زیادی دارد. با این حال، برای شرکت در این دوره‌ها باید به شرایط شرکت در آن را داشته باشید. این شرایط بسته به گروه‌های سنی مختلف، تا حدودی متفاوت است. داشتن این شرایط، احتمال قبولی شما را در دوره‌های زبان افزایش می‌دهد. در ادامه، به بیان این شرایط می‌پردازیم:

برای گروه سنی ۱۸ تا ۲۲ سال

  • داشتن حداقل مدرک دیپلم نظام جدید یا پیش دانشگاهی.
  • ارائه گواهی تمکن مالی که توانایی تامین هزینه‌های زندگی در فرانسه را اثبات کند. در این گروه سنی، میزان حداقل مالی مورد نیاز معمولاً باید حداقل ۷ الی ۱۰ هزار یورو باشد. البته این مبلغ ممکن است با توجه به موقعیت جغرافیایی و موسسه آموزشی متغیر باشد.
  • داشتن آشنایی اولیه با زبان فرانسه؛ در صورتی که این آشنایی وجود نداشته باشد، امکان شرکت در دوره‌های آموزشی وجود ندارد.

برای گروه سنی ۲۳ تا ۴۰ سال

  • داشتن حداقل مدرک کارشناسی.
  • ارائه گواهی تمکن مالی به مبلغ حداقل ۸ الی ۱۰ هزار یورو .
  • داشتن آشنایی اولیه با زبان فرانسه؛ در غیر این صورت، امکان ثبت نام وجود ندارد.
  • توجه داشته باشید که این شرایط ممکن است بسته به سیاست‌ها و الزامات مختلف موسسات آموزشی و محل اقامت متغیر باشند. برای پذیرش موفق، بهتر است با دقت شرایط و الزامات هر موسسه خاص را بررسی کنید و مدارک مورد نیاز را آماده کنید.

هزینه تحصیل در کالج های زبان در فرانسه

هزینه تحصیل در کالج‌های زبان در فرانسه بسته به چندین عامل متفاوت می‌تواند متغیر باشد، از جمله

هزینه‌ها بسته به نوع دوره‌ای که انتخاب می‌شود، متفاوت است؛ به عنوان مثال، دوره‌های کوتاه‌مدت معمولاً کمترین هزینه را دارند در حالی که دوره‌های بلندمدت می‌توانند هزینه‌های بیشتری داشته باشند.

طول دوره‌های آموزشی نیز بر هزینه تحصیل تأثیر دارد؛ معمولاً دوره‌های بلندمدت هزینه بیشتری نسبت به دوره‌های کوتاه‌مدت دارند.

هزینه کالج های خصوصی بیستر از کالج های دولتی یا وابسته به دانشگاه است از این رو حتی می تواند در انتخاب شما تاثیر گذار باشد.

هزینه‌ها می‌توانند بسته به محل کالج، از جمله شهر و منطقه فرانسه که کالج در آن واقع شده، متغیر باشند؛ به طور کلی، هزینه‌ها در شهرهای بزرگ مانند پاریس بیشتر از شهرهای کوچکتر مانند لیون،نیس،استراسبورگ،لیل،تولوز است.

همچنین کالج‌های مختلف ممکن است امکانات مختلفی را برای دانشجویان فراهم کنند، از جمله مسکن، غذا، فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و …؛ این امکانات ممکن است در هزینه تحصیل تأثیر داشته باشند.

به طور کلی، هزینه‌ها می‌توانند از چند صد یورو در ماه برای دوره‌های کوتاه‌مدت تا چند هزار یورو در ماه برای دوره‌های بلندمدت و با امکانات بیشتر رسید. برای اطلاعات دقیق‌تر، بهتر است با مشاوران حقوق بین الملل هفت اقلیم تماس بگیرید و از هزینه‌ها و شرایط دقیق دوره ها مطلع شوید.

نوع کالجشهریهطول دوره
کالج‌های دولتی زبان فرانسویحدود ۱ الی ۴ هزار یورودوره ۷الی ۹ ماهه
کالج های خصوصی زبان فرانسویحدود ۲,۵۰۰ الی۸,۰۰۰ یورودوره ۷ الیی ۹ ماهه

هزینه های زندگی در فرانسه

پس از پایان دوره‌های زبان در فرانسه، فرصت‌های مختلفی برای دانشجویان وجود دارد. آن‌ها می‌توانند به‌صورت رایگان ادامه تحصیل دهند یا در صورت تمایل و آمادگی، به بازار کار ملحق شوند.پاریس به عنوان یکی از گران‌ترین شهرهای اروپا معروف است، بنابراین هزینه‌ها در این شهر ممکن است بیشتر باشد. اما در شهرهای دیگر فرانسه، هزینه‌ها ممکن است کمتر باشد.در جدول زیر هزینه های حدودی زندگی در شهر های مختلف ذکر شده است:

شهرهزینه زندگی دانشجویی
پاریس۱,۲۰۰ تا ۱,۸۰۰ یورو در ماه
نیس، لیون، نانت، بوردو یا تولوز۹۰۰ تا ۱,۴۰۰ یورو در ماه
بقیه شهرهای فرانسهحداقل ۸۰۰ یورو

مدارک مورد نیاز برای شرکت در کالج های زبان فرانسه

برای اخذ پذیرش از کالج‌های زبان فرانسه، معمولاً نیاز به ارائه مدارک زیر دارید:

  • فرم درخواست تکمیل شده از کالج انتخاب شده.
  • ارائه مدارک تحصیلی قبلی مانند دیپلم، مدرک پیش‌دانشگاهی یا مدرک کارشناسی (بسته به دوره‌ای که می‌خواهید شرکت کنید.)
  • رزومه (CV) شامل اطلاعات شخصی، تحصیلات، تجربیات کاری و مهارت‌های زبانی.
  • انگیزه‌نامه (Letter of Motivation) توضیحی در مورد دلیل انتخاب دوره زبان فرانسه و اهداف تحصیلی و شغلی شما.
  • گواهی تمکن مالی حداقل ۷ الی ۸ هزار یورو.
  • عکس‌های جدید و با کیفیت پاسپورتی.
  • صفحه اصلی پاسپورت و هر صفحه‌ای که مهر ورود و خروج دارد.
  • گواهی آشنایی با زبان فرانسه حداقل در حد مبتدی.
  • نامه پذیرش از کالج.
  • بیمه درمانی.

بهترین کالج‌ های زبان در فرانسه

بر اساس تعدادی از معیارهای انتخاب مانند رتبه‌بندی جهانی، در اینجا فهرستی از بهترین کالج‌های زبان فرانسوی در فرانسه آمده است:

۱. کالج آلیانس فرانسه (Alliance Française)

آلیانس فرانسه یکی از معروف‌ترین کالج های زبان فرانسه در جهان است. این مدرسه دوره‌های متنوع زبان فرانسه را برای همه سطوح و همراه با فعالیت‌های فرهنگی ارائه می‌دهد.برنامه‌های این مجموعه عبارتند از: زبان فرانسه عمومی، زبان فرانسه تجاری، آمادگی آزمون‌ها DELF، DALF، و کارگاه‌های فرهنگی.این کالج در شهر های بوردو، نیس، پاریس و سنت مالو شعبه دارد.

۲. کالج فرانس لانگ (France Langue)

در پاریس، نیس، بوردو، بیاریتز، لیون شعبه دارد.فرانس لانگ دوره‌های زبان فرانسه را برای همه سطوح، از جمله برنامه‌های تخصصی مانند زبان تجاری، حقوقی و پزشکی ارائه می‌دهد.برنامه‌های این مجموعه عبارتند از: زبان فرانسه عمومی، زبان فرانسه برای اهداف خاص، آمادگی آزمون‌ها TEF، DELF، TCF، و آموزش معلمان.

۳.کالج آکورد پاریس (ACCORD Paris)

در پاریس قرار دارد.آکورد پاریس که در سال ۱۹۸۸ تأسیس شد، یکی از دوره های پیشرو در ارائه دوره‌های با کیفیت زبان فرانسه است. این مدرسه برای بزرگسالان، حرفه‌ای‌ها و نوجوانان برنامه‌های متنوعی دارد.برنامه‌های آن عبارتند از:زبان فرانسه عمومی، زبان فرانسه تجاری، زبان فرانسه حقوقی، آمادگی آزمون‌ها TEF، DELF، و اردوهای تابستانی برای نوجوانان.

۴.کالج زبان لیون بلو (Lyon Bleu International)

درلیون می باشد.لیون بلو دوره‌های متنوع زبان فرانسه را بر اساس نیازها، زمان و بودجه هر دانش‌آموز ارائه می‌دهد. اندازه گروه‌های کوچک کلاس‌ها به بهبود یادگیری کمک می‌کند.برنامه‌های آن عبارتند از : زبان فرانسه عمومی، دوره‌های فشرده، کلاس‌های خصوصی، آمادگی آزمون‌ها، و فعالیت‌های فرهنگی.

۵. انستیتو تورن (Institut de Touraine)

انستیتو تورن به دلیل محیط غنی و تجربه یادگیری جامع خود شناخته شده است و تمرکز زیادی بر ترکیب زبان و فرهنگ دارد.برنامه‌های آن عبارتند از: زبان فرانسه عمومی، زبان فرانسه فشرده، آموزش معلمان، آمادگی آزمون‌ها DELF، DALF، و فعالیت‌های فرهنگی.

۶. انستیتو زبان آدنه (Institut Linguistique Adenet – ILA)

در مونپلیه یک کالج زبان برجسته است که دوره‌های متنوع زبان فرانسه را ارائه می‌دهد. این مدرسه به دلیل روش‌های تدریس تعاملی خود معروف است برنامه‌های آن عبارتند از: زبان فرانسه عمومی، زبان فرانسه تجاری، آمادگی آزمون‌ها (DELF، DALF)، و گشت و گذارهای فرهنگی.

۷. کالج کاویلام (Cavilam – Alliance Française Vichy)

در شهر ویشی قرار گرفته.کاویلام یک مدرسه بین‌المللی معروف است که دوره‌های فشرده زبان فرانسه و برنامه‌های آموزش معلمان را ارائه می‌دهد.

برنامه‌ها: زبان فرانسه عمومی، زبان فرانسه فشرده، آمادگی آزمون‌ها، آموزش معلمان، و فعالیت‌های فرهنگی.

۸. انستیتو فرانس آلپ (Institut Français des Alpes – IFALPES)

در شهر زیبای انسی قرار دارد و برنامه‌های متنوع زبان فرانسه با تمرکز بر غوطه‌وری فرهنگی ارائه می‌دهد.برنامه‌های آن عبارتند از: زبان فرانسه عمومی، زبان فرانسه فشرده، زبان فرانسه تجاری، و آمادگی آزمون‌ها.

۹. مرکز بین‌المللی آنتیپ (Centre International d’Antibes – CIA)

این مجموعه در محیط زیبای آنتیب قرار دارد و دوره‌های متنوع زبان فرانسه برای بزرگسالان و نوجوانان ارائه می‌دهد.برنامه‌های آن شامل زبان فرانسه عمومی، زبان فرانسه فشرده، اردوهای تابستانی، آمادگی آزمون‌ها، و زبان فرانسه تجاری می باشد.

۱۰. مدرسه تروآ پونتس (École des Trois Ponts)

این مدرسه تجربه‌ای منحصر به فرد را با ترکیب کلاس‌های زبان فرانسه و کارگاه‌های آشپزی و فرهنگی ارائه می‌دهد.برنامه‌های ابن مدرسه عبات است از: زبان فرانسه عمومی، دوره‌های فشرده، زبان و آشپزی فرانسوی.

۱۱.کالج زبان آیلانس فرانسیس

موسسه زبان فرانسوی شناخته‌شده Alliance Francaise در سراسر جهان و همچنین در فرانسه در شهرهای بوردو، نیس، پاریس و سنت مال.این موسسه به ترویج زبان و فرهنگ فرانسوی از طریق ارائه کلاس‌های زبان، برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و صدور گواهینامه‌های رسمی فرانسوی می‌پردازد. کلاس‌های زبان این موسسه تمامی سطوح را شامل می‌شود؛ از سطح مبتدی کامل (A1) تا سطح پیشرفته (C1).

۱۲.کالج زبان برلیتز (Berlitz)

این مجموعه یک موسسه آموزشی بین‌المللی است که دوره‌های زبان فرانسوی را در ۲۸ مرکز واقع در شهرهای بزرگ فرانسه از جمله بوردو، بولون-بیلانکورت، سرجی، دانکرک، اوری، گرنوبل ملان، لو هاور، لیل، لیون، مارسی، نانت، نیس، پاریس، روئن، سن ژرمن آن لای، سنت اتین، سنت-لوران بلنگی، سنت دنی، استراسبورگ، تولوز و ورسای ارائه می‌دهد. این دوره‌ها می‌توانند به‌صورت خصوصی یا گروهی برگزار شوند و حتی معلمان برلیتز می‌توانند به محل کار شما بیایند. هزینه دوره‌ها بسته به نوع و روش آموزش متفاوت است.

۱۳. کالج آزورلینگوا (Azurlingua)

این مجموعه با گواهی معتبر FLE، به یادگیری عملی زبان فرانسوی می‌پردازد. هدف این کالج آموزش سریع مهارت‌های ارتباطی در زبان فرانسه و کسب دانش متنوع است. روش‌های آموزشی این کالج بر اساس سناریوهای واقعی زندگی طراحی شده‌اند و شامل استفاده از منابع متنوع مانند اسناد معتبر، ضبط ویدئو، صوت، کمیک، کلیپ‌های مطبوعاتی، آهنگ‌های فرانسوی، کلیپ‌های فیلم و رمان‌های فرانسوی می‌باشند. این روش‌ها به تحریک علاقه به یادگیری مداوم و تشویق ابراز وجود دانش‌آموزان کمک می‌کنند. تمامی معلمان این کالج، بومی زبان فرانسوی و فارغ‌التحصیلان دانشگاه هستند.این کالج در شهر های کن، نیس، سنت تروپز شعبه دارد.

۱۴. کالج یوروسنتر (Eurocentres)

مجموعه ای گسترده از دوره‌های آموزش زبان فرانسوی را برای دانش‌آموزان در سطوح مختلف ارائه می‌دهد. این دوره‌ها از دوهفته‌ای تا یک‌ساله متغیر هستند و هر کلاس حداکثر ۱۴ دانش‌آموز دارد.این کالج در شهر های آمبویز، لا روشل و پاریس شعبه دارد.

مراحل پذیرش از کالج های زبان در فرانسه

مراحل اخذ پذیرش تا اخز ویزا فرانسه در مراحل زیر خلاصه می شود:

۱. انتخاب کالج زبان در فرانسه :در ابتدا باید مقصد و کالج یا مدرسه زبان فرانسوی موردنظر خود را انتخاب کنید.

۲. آماده‌سازی مدارک: پس از انتخاب، مراجعه به وبسایت مربوطه و آشنایی با شرایط و مدارک لازم است. سپس مدارک خود را جمع‌آوری و ترجمه کنید.

۳. ثبت درخواست: مدارک خود را آپلود کرده و هزینه ثبت نام را پرداخت کنید. سپس منتظر بررسی درخواست خود بمانید.

۴. دریافت پذیرش: پس از تایید درخواست، نامه‌ی پذیرش را دریافت کنید.

۵. درخواست ویزا: با داشتن نامه پذیرش و مدارک موردنیاز، ویزای فرانسه را از سفارت یا کنسولگری بگیرید.

۶. ثبت اطلاعات و بیومتریک: در وقت مقرر به سفارت یا کنسولگری مراجعه کرده و مدارک و اطلاعات لازم را ارائه دهید.

۷. انتظار برای ویزا: حالا فقط کافیست منتظر دریافت ویزای فرانسه خود باشید تا بتوانید به سفرتان آغاز کنید.

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل در کالج های زبان

برای مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل در کالج‌های زبان فرانسه، باید مدت زمان دوره زبان خود را بررسی کنید. زیرا مدت زمان دوره زبان فرانسوی شما به شما می‌گوید که چه ویزایی می‌توانید برای مهاجرت به این کشور دریافت کنید.

۱. ویزای کوتاه مدت فرانسه: اگر دوره زبان شما در کالج‌های زبان فرانسه کمتر از ۹۰ روز باشد، باید ویزای شینگن کوتاه مدت فرانسه را دریافت کنید. این ویزا به شما اجازه می‌دهد تا حداکثر ۹۰ روز در فرانسه اقامت داشته و دوره زبان خود را به پایان برسانید.

۲. ویزای تحصیلی فرانسه: اگر دوره زبان شما در کالج‌های زبان فرانسه بیش‌تر از ۹۰ روز باشد و در هفته حداقل ۲۰ ساعت کلاس دارید، باید ویزای تحصیلی فرانسه را برای ورود و اقامت در کشور دریافت کنید. این ویزا به شما اجازه می‌دهد تا بیش از ۹۰ روز در فرانسه باقی مانده و دوره تحصیلی خود را شروع کنید.

پس از پایان دوره زبان در کالج‌های زبان فرانسه، افرادی که مایل به ادامه تحصیل یا اقامت در فرانسه هستند، می‌توانند از گزینه‌های مختلفی استفاده کنند. این گزینه‌ها به ویژگی‌ها و نیازهای هر فرد بستگی دارد.

بعد از پایان دوره زبان، می‌توانید برای ادامه تحصیل در دانشگاه یا مؤسسه آموزشی در فرانسه درخواست بدهید. در این صورت، باید به دنبال اخذ ویزای تحصیلی فرانسه باشید.

همچنین پس از پایان دوره زبان، ممکن است قصد کار در فرانسه را داشته باشید. در این صورت، باید به دنبال اخذ ویزای مرتبط با کار و استخدام (مثلاً ویزای کاری یا ویزای کاری کوتاه مدت) باشید.

شرکت در دوره های زبان فرانسه با هفت اقلیم

انتخاب و پیدا کردن دانشگاه یا کالج در فرانسه ممکن است چالش‌برانگیز باشد، اما با مشاوران مهاجرتی متخصص می‌توانید از تجربه و دانش آن‌ها بهره‌مند شوید تا مسیر تحصیلی خود را بهتر ترسیم کنید. گروه حقوق بین‌الملل هفت اقلیم با تجربه و آشنایی کامل در این زمینه می‌توانند به شما کمک کنند تا مراحل اعزام به کشور فرانسه و مهاجرت تحصیلی را به‌طور دقیق و کامل مدیریت کنید. از طریق مشاوره با هفت اقلیم، می‌توانید اطلاعات دقیقی در مورد دانشگاه‌ها، رشته‌های تحصیلی، مراحل مختلف اعزام، و نحوه دریافت ویزا و سایر مسائل مرتبط با تحصیل در فرانسه را به دست آورید. به یاد داشته باشید شرکت در دوره های زبان فرانسه زمینه تحصیل رایگان در فرانسه و یا دریافت جاب آفر و کار در فرانسه را فراهم می سازد.شرکت در کالج زبان ساده ترین،کم هزینه ترین و کم ریسک ترین روش مهاجرت به فرانسه محسوب می شود.

همین الان مشاوره بگیر