مهاجرت تحصیلی با
گروه بین الملل 7 اقلیم

چرا 7 اقلیم؟

انجام فوری درخواست‌ها
انجام فوری درخواست‌ها
انجام فوری درخواست‌ها
انجام فوری درخواست‌ها

درباره هفت اقلیم

قبل از هر چیزی ورود شما به گروه حقوق بین الملل هفت اقلیم رو خوشامد میگیم امیدوارم بتونین اطلاعات خوب و جدیدی  رو از مشاوران و وکلا متخصص ما  کسب  کنین  و همینطور به جواب سوالات خودتون برسید. چرا که مهم ترین دغدغه ما و هدف اصلی ما از تاسیس گروه هفت اقلیم کمک به شما برای انتخاب بهترین روش ها و مقرون به صرفه ترین اونها در کوتاه ترین زمان ممکنه.

چرا اسم هفت اقلیم ؟

هفت اقلیم ، درواقع  نوعی تقسیم ‌بندی جهان به هفت منطقه بر پایۀ جهان‌بینی ایرانیان قدیم بوده. در فرهنگ کیش زرتشت جهان به هفت اقلیم یا کشور تقسیم شده بود و در اوستا از هفت اقلیم نام برده شده.ابوریحان بیرونی دانشمند بزرگ ایرانی هم در کتاب  (التفهیم) به این دسته بندی ها اشاره کرده که عبارتن از: اقلیم اول هندوستان، اقلیم دوم عرب و حبشستان، اقلیم سوم مصر و شام، اقلیم چهارم ایران، ایرانشهر، اقلیم پنجم صقلاب و روم، اقلیم ششم ترک و یاجوج، اقلیم هفتمچین و ماچین و البته میدونیم که کره خاکی هم از هفت قاره مجزا از هم تشکیل شده که همین شد فلسفه نامگذاری مجموعه ما تا این نوید رو به شما عزیزان بدیم که مقصد شما هر گوشه از این هفت قاره کره خاکی هم که باشه گروه هفت اقلیم اینجاست تا به شما کمک کنه تا در طول مسیر تنها نباشین و چه خوب که میتونین از کمک افراد کار بلد و قابل اعتماد که چندین سال تجربه دارن و پیچ و خم های این مسیرو به خوبی میشناسن استفاده کنین.

فلسفه شکل گیری هفت اقلیم چیه ؟

دراین سال‌های اخیر با افزایش میل به مهاجرت میان ایرانی ها مواجه هستیم که برای ارتقای کیفیت زندگی، تحصیل در دانشگاه‌های برتر جهان، کار و سرمایه‌گذاری در شرکت‌های پیشرفته بین‌المللی؛ باعث شده به فکر کوچ از وطن باشن که البته  مولفه های اقتصادی و سیاسی کشورمون هم نقش پررنگی در این تصمم  گیری ها داشته. کلماتی مثل مهاجرت، خرید ملک، ثبت شرکت، ویزا و تحصیل در خارج از کشور موضوعاتی هستن که  این روزها دیگه به شنیدنشون عادت کردیم، طبق آخرین آمار رسمی منتشر شده که در سال ۲۰۲۰ میلادی، بیش از ۴ میلیون مهاجر ایرانی در سرتاسر جهان زندگی می‌کنن.

راه‌های مختلفی برای مهاجرت وجود دارن. تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری و ازدواج از اصلی‌ترین این راه‌ها هستن.اما متاسفانه کمتر مجموعه ای تخصص لازم و کافی، جهت ارائه خدمات باکیفیت در این موضوعات رو داره. ما بهترین مشاوران مهاجرتی و وکلا مهاجرت  رو در گروه حقوق بین الملل هفت اقلیم جمع کردیم تا راهنمایی‌های لازم رو در زمینه اخذ ویزا، اقامت، پذیرش تحصیلی و بورسیه تحصیلی، کاریابی و سرمایه گذاری بین المللی برای شما ارائه کنن.

ما با راه کارهایی که در اختیار شما قرار میدیم، باعث میشیم سرعت فرآیند مهاجرت شما افزایش  پیدا کنه و از هزینه‌های شما کم شه. برای ارزیابی شرایط مهاجرتی خودتون همین الان و به رایگان با کارشناسان هفت اقلیم تماس بگیرید. همچین گروه حقوق بین الملل هفت اقلیم اولین مجموعه رسمیه که به صورت آنلاین هم بدون این که شمارو تو سختی بندازه کار های مهاجرتی شما رو از جمله مشاوره انجام میده.

چرا انتخاب هفت اقلیم ؟

خب میدونین که این روزا با افزایش تقاضا برای مهاجرت،‌ متأسفانه شاهد کلاهبرداری‌های مهاجرتی زیادی هستیم. از این رو تصمیم  گروه حقوق بین الملل هفت اقلیم این بوده که با ارائه اطلاعات دقیق و کامل در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی در مسیر موفقیت هرچه بیشتر شما عزیزان حرکت کنه.

کارشناسان هفت اقلیم سابقه زندگی و مهاجرت در کشورهای مختلف جهان رو دارن. به همین دلیل میتونن با تسلط کامل به شرایط و قوانین مهاجرتی کشور مدنظرتون، با صداقت و به درستی شما رو راهنمایی کنن شما رو در انتخاب بهترین مقصد مهاجرتی یاری کنن.همچنین ما برخلاف مجموعه های دیگه که بعضا روش های غیراصولی و پر ریسک رو به متقاضیان  پیشنهاد میکنن فقط روش های قانونی رو به شما توصیه میکنیم.